کد خبر: ۹۰۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۱
مدیرعامل هلال احمر استان گیلان از نجات ۶ نفر از ۷ کوهنورد گم‌شده در شفت خبر داد. همچنین تلاش برای پیدا کردن تنها فرد گم‌شده این گروه کوهنوردی ادامه دارد؛ در همین راستا هم امروز یک تیم از هلال احمر فومن و مرکز استان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

نجات ۶ نفر از ۷ کوهنورد گم‌شده / تلاش برای نجات نفر آخر ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مدیرعامل هلال احمر استان گیلان از نجات ۶ نفر از ۷ کوهنورد گم‌شده در شفت خبر داد.

سیاوش غلامی، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان گفت: در ساعت ۱۴:۴۰ جمعه ۱۴ آبان ماه، گزارشی مبنی بر گم شدن یک تیم کوهنوردی هفت نفره در منطقه شلمجار حوالی روستای خرم کش شفت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب شفت و فومن به همراه هیئت کوهنوردی فومن با دو دستگاه خودروی خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

پس از یک شبانه‌ روز عملیات جست‌وجو، ۶ نفر از اعضای گروه هفت نفره کوهنوردی توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند.

همچنین تلاش برای پیدا کردن تنها فرد گم‌شده این گروه کوهنوردی ادامه دارد؛ در همین راستا هم امروز یک تیم از هلال احمر فومن و مرکز استان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: