امروز عطارد با تفکرات تند و تیزش با نپتون سیاره بخت شما مقابله می‌کند و شما به سمت افکار تخیلی سوق داده می‌شوید. اما ونوس وارد برج سنبله می‌شود و شما باور می‌کنید که توجه تحلیلی از هرچیز دیگری مهم تر است! اگرچه روشن و واضح بودن ذهنتان بهتان کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید؛ عقلانیت زیاد هم می‌تواند باعث شود که به بینش و ادراک خود مطمئن شوید…

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد.

 ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

رصدنیوز