کد خبر: ۹۰۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از ریزش بخشی از دیوار یک مدرسه ابتدایی و زیر آوار ماندن تعدادی از دانش‌آموزان خبر داد.

ریزش دیوار مدرسه و زیر آوار ماندن دانش‌آموزانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از ریزش بخشی از دیوار یک مدرسه ابتدایی و زیر آوار ماندن تعدادی از دانش‌آموزان خبر داد.

ربیع‌اله افشانی اظهار داشت: ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز طی تماس‌های مردمی، گزارش ریزش بخشی از مدرسه در این شهر گزارش شد.

 

وی گفت: بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به اهمیت موضوع ۷ تیم عملیاتی از پایگاه‌های زرین گل، مرکزی علی آبادکتول و قرق در محل حضور یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول بیان داشت: مصدومان این حادثه تعدادی کودک بودند که توسط نیرو‌های امدادی و آتش نشانی با همکاری اورژانس از زیر آوار نجات یافتند و اطلاعات تکمیلی از آخرین وضعیت این دانش‌آموزان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: