کد خبر: ۹۰۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۵
آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: لازم است تا اقدام‌های پیشگیرانه در همه ابعاد برای مقابله با تهدیدهای مختلف دشمن تقویت شود.

عامل کاهش تمایل خانواده‌ها به فرزندآوریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: لازم است تا اقدام‌های پیشگیرانه در همه ابعاد برای مقابله با تهدیدهای مختلف دشمن تقویت شود.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تقدیر از عملکرد و دستاوردهای مثبت این سازمان، تاکید کرد: در مباحث مواجهه با تهدیدها ضرورت دارد تا حجم و کیفیت اقدام‌های پیشگیرانه تقویت شود تا اگر دشمن هم قصد اقدامی داشت آن تهدید عملیاتی نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ازدیاد نسل و رشد جمعیتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی تبلیغات فرهنگی در سال‌های گذشته عامل کاهش تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری شده است.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: البته برخی هم موضوع چالش‌های اقتصادی را مطرح می‌کنند اما باید دانست که در سیره دینی ما موضوع ازدیاد نسل تشویق شده است و خدا وعده تامین رزق و روزی فرزندان را داده است و خداوند تبارک و تعالی در وعده خود تخلف نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: