کد خبر: ۹۰۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۳۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک ساختمان تجاری در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول و مصدومیت یک آتش‌نشان به دلیل این حادثه خبر داد.

حریق گسترده ساختمان تجاری در چهارراه استانبولبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، اظهار داشت: وقوع حریق در یک ساختمان تجاری در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول ساعت 1:34 صبح امروز از طریق سامانه 125 به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز مانند نردبان هیدرولیکی، تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این ساختمان دارای سه طبقه بوده که سقف آن شیروانی بود و 5 باب مغازه کیف و کفش در طبقه آخر قرار داشت که کاملا طعمه حریق شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: شعله‌های آتش و نور ناشی از حریق گسترده در این ساختمان حتی از فواصل دور هم قابل رؤیت بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی در اسرع وقت موفق به اطفای حریق شدند.

وی گفت: در این حادثه یک آتش نشان دچار مصدومیت شد که تحویل نیروهای اورژانس شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: