کد خبر: ۹۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی الگوی سومی را برای بالندگی و نقش‌آفرینی زن ترسیم کرد که نه شرقی و نه غربی است.

زن غربی، اغواگر و زن شرقی، کارگر و ثروت‌ساز استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی الگوی سومی را برای بالندگی و نقش‌آفرینی زن ترسیم کرد که نه شرقی و نه غربی است.

 

روح‌الله حریزاوی:

* زن غربی، زن فریبنده، اغواگر، زیباروی و زیبارو طلب است. زن شرقی زن کارگر، کارآفرین و ثروت‌ساز است که در فیلم‌های کره‌ای شاهدش هستیم.

* اما از نظر اسلام هویت اصلی زن آن مقام معنوی، رهبری، مادری و تربیتی اوست. بنابراین مأموریتی که هم اکنون دنبال کشف آن هستیم و حضرت آقا از ما خواسته‌اند این است که الگوی سوم زن را برای همگان بازتعریف کنیم.

* زن هدایت‌گر و انسان‌ساز، زن جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز، همان زن خانه‌داری است که مأموریت‌گرا نیز هست و خانه‌داری چیز مستقلی از آن نیست.

* مأموریت و رسالت زن تراز انقلاب اسلامی تربیت و تبیین است. تربیت میدان گسترده‌ای دارد که شامل خودش، خانواده‌اش و جامعه‌اش می‌شود و باید دانست تربیت دانه‌ای نیست؛ تربیت خانوادگی است. خانواده و محیط را باید تربیت کرد. می‌شود شرایطی را فراهم آورد که محیط، تربیت کننده خود فرد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: