کد خبر: ۹۰۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تعیین بازه زمانی واکسیناسیون برای معلمان شد و گفت: معلمانی که بعد از بازه زمانی تعیین شده واکسن نزده‌اند باید ممنوع التدریس شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان: معلمانی که واکسن نزنند باید ممنوع التدریس شوندبه گزارش خبرداغ به تقل از ایرنا: استاندار سیستان و بلوچستان خواستار تعیین بازه زمانی واکسیناسیون برای معلمان شد و گفت: معلمانی که بعد از بازه زمانی تعیین شده واکسن نزده‌اند باید ممنوع التدریس شوند.

حسین مدرس‌خیابانی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون دانش‌آموزان و بازگشایی حضوری مدارس، مراکز تجمیع واکسیناسیون دانش‌آموزی در محل مدارس راه‌اندازی شود تا واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان ظرف یک هفته انجام شود.

او افزود: واکسیناسیون ۱۰۰درصدی کادر آموزش و پرورش اعم از مربیان و معلمان به سرعت انجام شود و به همین منظور برای معلمانی که هنوز واکسن نزده‌اند باید بازه زمانی ضرب‌الاجل تعیین شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بعد از بازه زمانی تعیین شده معلمانی که واکسن نزده‌اند باید ممنوع التدریس شوند.

او خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان در جمع خانواده‌ها تاثیر بسزایی در تشویق بزرگسالان برای امر واکسیناسیون دارد و هر دانش‌آموز می‌تواند به عنوان مشوقی برای واکسیناسیون بزرگسالان در جمع خانواده عمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: