کد خبر: ۹۰۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به واژگونی یک خودروی نیسان به دلیل نامشخص در بزرگراه بسیج گفت: متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

مرگ یک نفر بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه بسیجبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به واژگونی یک خودروی نیسان به دلیل نامشخص در بزرگراه بسیج گفت: متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۵:۰۳ دقیقه امروز یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه بسیج مسیر شمال به جنوب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ایستگاه شماره ۲۴ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه می رسد که مشاهده می شود یک دستگاه خودروی نیسان که بار ضایعات را حمل می کرده است به دلیل نامشخصی در محل واژگون شده و دچار آتش سوزی شده است.

وی عنوان کرد: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند این خودرو شعله ور بوده و راننده که مردی ۳۵ ساله بوده است داخل خودرو محبوس شده بود.

ملکی بیان کرد: افراد عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و این فرد را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده است؛ محل برای تشخیص دلیل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شده است و در ساعت ۵:۵۸ دقیقه عملیات به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: