کد خبر: ۸۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد بهترین متغیر برای شکل‌گیری ایران قوی در پاسخ به پرسش مهر متغیر نرم فرهنگ ایثار و شهادت است؛ آنچه کشور را در قبال طوفان حوادث عبور داده همین فرهنگ است.
به گزارش خبرداغ به نقل از پانا: سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد بهترین متغیر برای شکل‌گیری ایران قوی در پاسخ به پرسش مهر متغیر نرم فرهنگ ایثار و شهادت است؛ آنچه کشور را در قبال طوفان حوادث عبور داده همین فرهنگ است.

بازبینی کتب درسی متناسب با فرهنگ شهادت

علیرضا کاظمی:

* اقدام فداکارانه و ایثارگرانه دانش‌آموز شهید علی لندی این روزها یاد شهیدان دانش‌آموز مانند شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی را در دل ما زنده کرد.

* حضور بنیاد شهید در این برنامه فضای متفاوتی را رقم زد اولین دستگاهی که به رخدادی که در آموزش و پرورش واکنش نشان داد بنیاد شهید بود؛ این اقدام اعطای مدال افتخار شهادت برای شهید لندی بود. حضور قاضی زاده هاشمی در منزل علی لندی یک حرکت فرهنگی ارزشمند بود.

* از دو منظر توجه به این موضوع مهم است؛ این ماموریت، تکلیف و وظیفه ماست و امروز زنگ ایثار و شهارت نماد یک حرکت بزرگ در آموزش و پرورش است ما با شهدا، امام شهدا و ولی خود امروز پیمان می‌بندیم تا در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 * تشکل‌های دانش‌آموزی این موضوع را به عنوان بالاترین ماموریت خود تلقی کردند ظرفیت کتب درسی بی بدیل است بازبینی این موضوع در دستور کار خواهد بود و به جایگاه این حرکت در کتب درسی و فعالیت‌های فوق برنامه توجه می‌شود.

* برگزاری جشنواره و یادواره‌ها در مدارس و اردوهای راهیان نور اهمیت دارد؛ بهترین متغیر برای شکل گیری ایران قوی در پاسخ به پرسش مهر متغیر نرم فرهنگ ایثار و شهادت است آنچه کشور را در قبال طوفان حوادث عبور داده همین فرهنگ است.

* محوریت بنیاد شهید که متولی اصلی این بخش است، بازبینی می‌شود و فعالیت‌های اثربخشی تعریف خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: