کد خبر: ۸۹۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۵۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در کارگاه چاپ خبر داد.

کارگاه چاپ طعمه آتش شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در کارگاه چاپ خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٩:٣٨ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه در خیابان قزوین، خیابان رنجبر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از آن پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی و خودروهای تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.


وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که در یک گاراژ که بخش های مختلفی داشته و وسعت آن بیش از هزار و ۵٠٠ متر بود حریق رخ داده است. بخشی از این کارگاه سقف های چوبی قدیمی داشت و بخشی با سقف های نامقاوم پوشانده شده بود.

ملکی گفت: حدود ۶٠٠ متر از این محل دچار حریق بود که در حوزه چاپ فعالیت می کردند. در مجاورت این بخش مقداری مواد شوینده نیز نگهداری می شد.

وی اظهار کرد: آتش در حال گسترش بود که آتش نشانان از طریق بالابر و داخل نفوذ کردند و عملیات را آغاز کردند. شعله زنی اولیه انجام شده است و در حال حاضر نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: