کد خبر: ۸۹۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۲
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران گفت: با توجه به شرایط نارنجی در استان تهران حداکثر ۳۰ درصد کارمندان می‌توانند دورکاری کنند.

خروج تهران از وضعیت قرمز؛ ۳۰ درصد کارمندان ادارات استان تهران دورکار شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما: معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران گفت: با توجه به شرایط نارنجی در استان تهران حداکثر ۳۰ درصد کارمندان می‌توانند دورکاری کنند.

غلامرضا عباس پاشا افزود: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شرایط کرونا، تنها شهرستان قدس در استان تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد و دیگر شهرستان‌ها و همچنین پایتخت در وضعیت نارنجی است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران گفت: با توجه به شرایط نارنجی در استان تهران حضور کارمندان در ادارات مشاغل غیر ضروری ۷۰ درصد است و حداکثر ۳۰ درصد کارمندان می‌توانند دورکاری کنند.

وی ادامه داد: در شهر تهران نیز حضور کارمندان در ادارات ۷۰ درصد است و تنها در شهرستان قدس کارمندان می‌توانند ۵۰ درصد دور کار باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: