کد خبر: ۸۹۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۶
مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی گفت: از روز جمعه با کاهش دما در نوار شمالی کشور مواجه خواهیم بود.

شمال کشور سرد می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی گفت: از روز جمعه با کاهش دما در نوار شمالی کشور مواجه خواهیم بود.

«صادق ضیاییان»، مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی، درارتباط با آخرین وضعیت جوی کشور گفت: طی چندروز آینده بارش‌های پراکنده‌ای را در گیلان، مازندران و گلستان شاهد خواهیم بود.

او در ادامه افزود: از روز جمعه با کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های شمال غرب و به طور کلی تقریبا  در نوار شمالی کشور مواجه خواهیم بود. از روز جمعه این کاهش دما شروع خواهد شد و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

ضیاییان گفت: پدیده‌ی دیگری که بخواهم به آن اشاره کنم وزش باد شدید است که در جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل به وقوع خواهد پیوست. پدیده خاص دیگری طی چندروز آینده وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: