کد خبر: ۸۹۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۸
علی قلیزاده تنها 3 دقیقه بعد از ورود به زمین موفق شد گل سوم ایران را وارد دروازه عراق کند.

انصاری فرد و قلی زاده؛‌ تنها 3 دقیقه برای تبدیل شدن به تعویض طلایی اسکوچیچبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در چارچوب دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی ایران در حالی در قطر به مصاف شاگردان دیک ادووکات رفتند که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شد با نتیجه 3 بر صفر عراق را شکست تا گام بلندی برای سومین حضور متوالی خود در جام جهانی بر دارند.

اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در دقیقه 87 بازی در حالی که ایران با گل های علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی از حریف خود با نتیجه 2 بر صفر پیش بود دست به تعویض زد و کریم انصاری فرد و علی قلی زاده را به جای گلزنان خود وارد بازی کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید این بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد. در دقیقه 90 فرار کریم انصاری فرد وی را در موقعیت خوب قرار داد و کاپیتان تیم ملی با یک پاس زیبا علی قلی زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و هافبک شارلروا با یک بغل پای تماشایی تنها 3 دقیقه بعد از حضور خود دروازه عراق را برای سومین بار باز کرد تا بدین ترتیب خود و انصاری فرد را بعد از تنها چند دقیقه به تعویض های طلایی اسکوچیچ تبدیل کنند.

6412844f-4b98-417d-9e8b-a0f1181e572d

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: