کد خبر: ۸۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی- تجاری در خیابان آزادی را تشریح کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی- تجاری در خیابان آزادی را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد:ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری-مسکونی در خیابان آزادی، بلوار شهیدان به آتش نشانی اطلاع داده می‌شود که ۵ ایستگاه به محل اعزام شدند.

آتش سوزی مجتمع تجاری-مسکونی ۱۷ طبقه در خیابان آزادی/ عکس

وی گفت: محل آتش سوزی یک برج 17 طبقه مسکونی_ تجاری بود که ۴ چهار طبقه منفی داشت. در طبقه منفی 2، دو دستگاه خودروی شامل یک دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه پرشیا دچار آتش سوزی شده بودند و کاملا شعله ور بودند.

ملکی بیان کرد:تعداد زیادی از شهروندان داخل ساختمان محبوس شده بودند و تعدادی از ساکنان به تراس ها و کنار پنجره آمده بودند و تقاضای کمک داشتند که آتش نشان ها توانستند حدود 80 نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کنند.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: