کد خبر: ۸۹۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۹
زهرا شمس‌احسان، عضو شورای شهر گفت: خانمی که بنا به هر دلیلی و در یک فرایند خاصی ۲۰ سال در خیابان کارتن‌خوابی را تجربه کرده است را نمی‌توان یک‌دفعه از چنین سبک زندگی جدا کرد و به کانون خانه و خانواده سوق داد.

عضو شورای شهر: کارتن‌خوابی، سبک زندگی است!به گزارش خبرداغ ، زهرا شمس‌احسان، عضو شورای شهر می‌گوید: درحقیقت کارتن‌خوابی، نوعی سبک زندگی است که الزاما با اعتیاد گره نمی‌خورد؛ بنابراین وقتی درخصوص موضوع کارتن‌خوابی زنان صحبت می‌شود باید حتما مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آن‌ها ارائه دهیم.

وی افزود: مثلا خانمی که بنا به هر دلیلی و در یک فرایند خاصی ۲۰ سال در خیابان کارتن‌خوابی را تجربه کرده است را نمی‌توان یک‌دفعه از چنین سبک زندگی جدا کرد و به کانون خانه و خانواده سوق داد. پس باید تلاش کنیم آرام آرام در یک بستر مناسب بازگشت به چرخه زندگی سلامت رخ دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: