کد خبر: ۸۹۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۸۸
با نظر شهاب‌الدین عزیزی خادم و موافقت دراگان اسکوچیچ، دو عضو دیگر به کادرفنی تیم ملی به عنوان آنالیزور و مربی بدنساز اضافه شدند.

بازگشت خانبان به تیم ملی و اضافه شدن قربانعلی‌پور به عنوان مربی بدنسازبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال گفت: امروز بازیکنان وارد اردو شده و تست PCR از آنها گرفته شد. طبق پرتکل‌های بهداشتی هم اکنون تمام بازیکنان و کادر فنی در قرنطینه بوده تا پاسخ تست‌های‌شان اعلام و سپس تمرین بازیکنان از فردا چهارم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص اضافه شدن مربی بدنساز و آنالیزور به تیم ملی فوتبال گفت: با نظر رئیس فدراسیون و موافقت دراگان اسکوچیچ، مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور و علی‌اصغر قربانعلی‌پور به عنوان مربی بدنساز به کادر تیم ملی فوتبال اضافه شدند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: