کد خبر: ۸۹۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۹۳
باشگاه استقلال خواهان تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی شد.

استقلال برای تمدید با اسماعیلی اقدام کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: باشگاه استقلال خواهان تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی شد.

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی بود که قراردادش در پایان لیگ بیستم با استقلال به پایان رسید. طی روزهای گذشته اگرچه مسئولان استقلال با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند اما تماسی با فرشید اسماعیلی گرفته نشد تا شایعاتی درباره قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد فرهاد مجیدی به گوش برسد.

عدم حضور اسماعیلی در تمرینات استقلال هم به این موضوع دامن زد اما حالا اتفاقات جدیدی رخ داده که شایعات مطرح شده را از بین می‌برد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد آنها امروز با فرشید اسماعیلی تماس گرفتند و خواهان حضورش در باشگاه شدند. حالا قرار شده هافبک شماره 8 آبی ها به باشگاه استقلال برود و با وجود کدورت های قبلی پای میز مذاکره با احمد مددی مدیرعامل باشگاه بنشیند.

دعوت از اسماعیلی برای نشستن پای میز مذاکره با نظر مستقیم فرهاد مجیدی صورت گرفته و حالا باید دید آیا توافق نهایی در این خصوص رخ می‌دهد یا خیر. البته اسماعیلی خودش هم علاقه‌مند است تا در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، احتمالا به زودی شاهد تمدید قراردادش خواهیم بود. مگر اینکه مشکلات قبلی این موضوع را محقق نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: