کد خبر: ۸۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۱
عملکرد سال‌های اخیر باشگاه آرسنال در همه زمینه‌ها مخصوصا در کسب نتایج این تیم در لیگ برتر جزیره، باعث شده تا انتقادات بعضا تند و تیزی هم از سوی هواداران و کارشناسان دنیای توپ گرد متوجه این باشگاه انگلیسی شود.

انتقاد رئیس جمهور رواندا از عملکرد توپچی‌ها!به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: عملکرد سال های اخیر باشگاه آرسنال در همه زمینه ها مخصوصا در کسب نتایج این تیم در لیگ برتر جزیره، باعث شده تا انتقادات بعضا تند و تیزی هم از سوی هواداران و کارشناسان دنیای توپ گرد متوجه این باشگاه انگلیسی شود.

به نقل از رسانه های انگلیسی، پول کاگامه، رئیس جمهور کشور رواندا، پس از شکست آرسنال مقابل برنتفورد در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، در حساب توئیتر خود به شدت از نتایج، عملکرد و وضعیت توپچی‌ های لندن انتقاد کرد.

کاگامه در حساب توئیتر خود نوشت:

"برنتفورد پیروز این مسابقه شد و لایق این پیروزی هم بود. هواداران آرسنال لایق این سطح از بازی نیستند. این را به عنوان یک هوادار آرسنال می‌ گویم. ما در طول یک دهه کشمکش و بالا و پایین (که بیشتر پایین بوده) به این نقطه رسیده‌ ایم. آیا واقعا برنامه‌ ای نیست که عملی شود و اوضاع را اصلاح کند؟ هیچ بهانه‌ ای وجود ندارد. ما نباید به متوسط بودن عادت کنیم و تیم را فقط باید برای پیروز شدن آماده کنیم."

کاگامه از سال ۲۰۰۰ رئیس جمهور کشور روانداست و دولت او، یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه آرسنال انگلستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: