کد خبر: ۸۹۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۰
مراسم شب اول محرم در چند هیأت سینه‌زنی در تهران و بعضی شهرها با جمعیتی فشرده، بدون ماسک و بدون رعایت سایر پروتکل‌های کرونائی برگزار شد که فیلم آنها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

بدون ماسک،بدون پروتکل/ هیاتهای عزاداری با جمعیت متراکم تشکیل می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روزنامه جمهوری اسلامی :مراسم شب اول محرم در چند هیأت سینه‌زنی در تهران و بعضی شهرها با جمعیتی فشرده، بدون ماسک و بدون رعایت سایر پروتکل‌های کرونائی برگزار شد که فیلم آنها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

کاربران با اعتراض به این اقدام در حاشیه این فیلم نوشته‌اند: اینست آنچه در عمل اتفاق می‌افتد. ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان تبلیغات اسلامی، مردم را به بازی گرفته‌اند. باید در انتظار افزایش روزافزون ابتلا به کرونا و مرگ و میرهای کرونائی‌ها باشیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: