کد خبر: ۸۹۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۶۲۷
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان درخواست دادیم و همین که تأییدیه تزریق واکسن کرونا به زیر ۱۸ سال داده شود، اولویت با دانش‌آموزان خواهد بود.

آیا دانش‌آموزان هم از واکسیناسیون سهمی می‌برند؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان درخواست دادیم و همین که تأییدیه تزریق واکسن کرونا به زیر 18 سال داده شود، اولویت با دانش‌آموزان خواهد بود.

محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خصوص گلایه برخی خانواده‌ها از عدم واکسیناسیون کرونا دانش‌آموزان اظهار کرد: ما برای واکسیناسیون دانش‌آموزان درخواست دادیم به محض اینکه تأییدیه تزریق واکسن به سن زیر 18 سال داده شود، اولویت با دانش‌آموزان است.

وی درباره اولویت تزریق واکسن به دانش‌آموزان گفت: در ابتدا اولویت با دانش‌آموزانی است که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند و همچنین دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای‌ دارند.

محسن‌بیگی افزود: منتظر هستیم که تأییدیه واکسن و هماهنگی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان هم داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: