کد خبر: ۸۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
فرمانده انتظامی رامهرمز از دستگیری اعضای باند سرقت و کشف ۹ تن لوله نفت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

کشف ۹تن لوله نفت سرقتی در رامهرمزبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی رامهرمز از دستگیری اعضای باند سرقت و کشف ۹ تن لوله نفت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی عصر چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس با رصد و پایش اطلاعاتی اعضای یک باند سارق لوله های نفت را شناسایی و دستگیری آن ها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ به همراه پلیس امنیت عمومی و آگاهی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی اعضای باند سه نفره سارقان را حین تخلیه و برش لوله های نفتی در یک انبار ضایعاتی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه دار بودند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ تن لوله های نفت سرقتی به ارزش تقریبی ۷۲۰ میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: