کد خبر: ۸۹۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۶
رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ‌گردانی در خودرو توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ‌گردانی در خودرو  توضیحاتی ارائه کرد.

موضع جدید پلیس درباره سگ‌گردانی در خودرو

سردار محمدحسین حمیدی:

* این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می‌شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می‌شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می‌شود. جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.

*  طرح‌ ترافیک نیز از سر گرفته شده و طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز به قوت خود ادامه دارد و از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا می‌شود.

* (در پاسخ به پرسشی در مورد موتورسواری زنان): معیار برای ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است و هر فردی که فاقد گواهینامه باشد با آن برخورد می‌کنیم. در مورد موتورسواری زنان موارد محدود است که با آن برخورد شده و وسیله نیز توقیف شده است. اما هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد می‌تواند با موتور رانندگی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: