کد خبر: ۸۹۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
وزیر دفاع روسیه از حضور ناوهای ایرانی و پاکستانی در رژه دریایی سن‌پترزبورگ که روز ۲۵ ژوئیه (سوم مردادماه) برگزار می‌شود، خبر داد.

حضور ناوهای ایرانی در رژه دریایی سن‌پترزبورگبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر دفاع روسیه از حضور ناوهای ایرانی و پاکستانی در رژه دریایی سن‌پترزبورگ که روز ۲۵ ژوئیه (سوم مردادماه) برگزار می‌شود، خبر داد.

به نقل از ریانووستی، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد 54 کشتی نظامی ازجمله ناوهای ایرانی و پاکستانی در رژه دریایی سن‌پترزبورگ که روز یکشنبه 25 ژوئیه (سوم مردادماه) به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالروز تأسیس نیروی دریایی روسیه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

وزیر دفاع روسیه با اعلام اینکه رژه دریایی سن‌پترزبورگ امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، اضافه کرد: «نیروهایی از همه ناوگان‌های دریایی فدراسیون روسیه، بیش از 4 هزار نفر از نظامیان روسی و چندین فروند هواپیمای ترابری و عملیات ویژه در این رژه دریایی شرکت خواهند کرد و در پایان مراسم نیز 48 فروند بالگرد و هواپیمای نظامی بر فراز سن‌پترزبورگ به پرواز در خواهند آمد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: