کد خبر: ۸۹۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
کالیفرنیا و ایالت های مجاور آن با موج گرمای تاریخی دیگری روبرو هستند که ممکن است سیستم تولید و تامین برق در این مناطق را در آستانه فروپاشی قرار دهد و در بحبوحه بحران خشکسالی و تشدید خطر وقوع آتش سوزی جنگلی، مشکل مضاعفی باشد.

موج گرما در آمریکا و هشدار از کار افتادن سیستم تولید برق در کالیفرنیابه گزارش خبرداغ ، بر اساس گزارش سرویس ملی هواشناسی آمریکا دمای هوا در برخی مناطق این کشور به حدود ۴۲ درجه سانتیگراد رسید و برای امروز (شنبه) ۴۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. هشدارهای افزایش دما و گرمای طاقت فرسا بیشتر مناطق کالیفرنیا و نوادا، اورگن، آیداهو، یوتا و آریزونا را پوشش می دهد.

الجزیره نوشت: اپراتور مستقل سیستم برق رسانی ایالت کالیفرنیا با اعلام هشدار نسبت به مشکل تامین برق از مصرف کنندگان درخواست کرد تا به طور داوطلبانه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۹ شب مصرف برق را کاهش دهند. همچنین بازگشایی مجدد ادارات و سایر مراکز خدماتی به افزایش مصرف برق منجر شده است.

بر اساس گزارش ۲۴ ژوئن اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده که جدیدترین داده ها را ارائه می دهد، تولید برق مورد نیاز در سرتاسر این کشور در ماه آوریل نسبت به سال قبل ۵.۹ درصد افزایش یافته است که ناشی از بازگشت کشور به سطح طبیعیِ تقاضای برق پس از خاموشی های مربوط به همه گیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: