کد خبر: ۸۹۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۹
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری مرد ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش متواری شده بود خبر داد.

دستگیری مرد افغانِ متهم به قتل همسر
به گزارش خبرداغ به نقل از ایستا: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری مرد ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: چهارم تیر امسال، در پی گزارش یک فقره قتل در شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر، ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی فوری در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی بیان کرد: با کشف جسد زن ۲۴ ساله تحقیقات کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی آغاز و هویت قاتل متواری(همسر مقتول) با توجه به شواهد، مدارک و سرنخ‌ها در صحنه قتل، برای پلیس مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدام‌های پلیسی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در استان البرز شناسایی و مشخص شد که به همراه پسر چهار ساله خود پس از وقوع حادثه به این استان متواری شده است.

سوسنی تصریح کرد: دیروز متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد داشت از دست ماموران انتظامی فرار کند دستگیر و به استان بوشهر منتقل شد.

سوسنی خاطرنشان کرد: این متهم علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی علت آن را اختلاف‌های شخصی عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: