کد خبر: ۸۹۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۲۵۶
بر اساس مصوبه صد و شصت و سومین نشست شورای ترافیک بنا بر اعلام مديريت حمل و نقل عمومی کیش، نرخ حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی کیش در سال ١٤٠٠ تغيير كرده است.

اعلام نرخ جديد کرایه حمل و نقل عمومی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌ عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات بر اساس مصوبه شوراي ترافيك و اعلام مديريت حمل و نقل اين شركت ، نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها در سطح شهر از ساعت ۶صبح تا ٢٤ برای تاکسی‌ها ۱۳۰.۰۰۰ ریال، ورودی فرودگاه ۳۲۰.۰۰۰ ریال، نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷۰.۰۰۰ ریال و برای پیمایش تا ۷کیلومتر به‌ازای هرکیلومتر ۱۳.۰۰۰ریال و بیش از آن هرکیلومتر ۱۵.۰۰۰ ریال تعریف و تصویب شد.

همچنین برای هر دقیقه توقف ۱۳.۰۰۰ریال و هردقیقه تاکسی دراختیار ۲۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شد.

بر همین اساس نرخ کرایه مینی‌بوس نیز در کلیه مسیرهای تعریف‌شده‌ در سیستم حمل‌ونقل اعم از مسیر کوتاه و بلند، از ساعت ۶صبح تا ۱ بامداد ۳۵.۰۰۰ ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای ساعت ۱ تا ۶ بامداد تصویب شد.

برای تاکسی‌های خطی نیز، مسیرها و نرخ‌های مشخصی به شرح ذیل اعلام شد:

از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل، شهرک‌صدف و مروارید و میدان‌خلیج‌فارس، ترمینال و بندرگاه و بیمارستان، فازهای A و F, به‌ترتیب: ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰۰ تعیین شد.

از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک، میدان هرمز و بیمارستان، میدان خلیج‌فارس و بندرگاه و کمپ‌صبا، شهرک صدف و بازارمروارید، سه‌راه‌پردیس و میدان آبشار و بازار مرجان، به‌ترتیب: نرخ‌های ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۷۵.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰ ریال تصویب شد.

نرخ هاي كرايه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶۵.۰۰۰ ریال و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷۰.۰۰۰ریال و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس ۸۰.۰۰۰۰ اعلام شده است .

لازم به ذكر است اين نرخ ها از امروز سه شنبه اول تير اجرايي شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: