کد خبر: ۸۹۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
تعداد بازدید: ۳۸۰
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی از قدیمی ترین ورزشگاه های کشور در حوزه ورزش کارگران است و در منطقه ای واقع شده که تراکم نیروی کار بسیار بالایی دارد.
صادقی فر: ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی گفت: این مجموعه، الگوی بسیارخوبی برای کارگران و  کسانی است که در این منطقه سکونت دارند. 
وی تصریح کرد: به دنبال  بازدیدی  که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گذشته از این مجموعه داشتند و تاکیدات ایشان مبنی بر بازسازی مجموعه ،در تعطیلی ناشی از کرونا موفق شدیم کار بازسازی را به نحو مطلوب پیگیری کنیم. 
صادقی فر افزود : بازسازی زمین چمن مصنوعی این مجموعه در اولویت کار قرار داشت و در حال حاضر آمادگی دارد تا لیگ‌های برتر و حتی مسابقات بین‌المللی را میزبانی کند.
وی تصریح کرد: مجموعه سالن کشتی و وزنه‌برداری  نیز  از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار هستند،  استخر مجموعه هم دارای بهترین امکانات در سطح کشوراست . 
 صادقی فر بیان کرد:پس از شیوع  بیماری کرونا و در این فرصت یک سال و نیم ، بسیاری از مجموعه‌های ورزشی تحت  پوشش، مرمت و بازسازی شدند تا بیش از پیش در اختیار جامعه کارگری و بازنشستگان کشور کشور قرار گیرند.  
صادقی فر افزود: به واسطه ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ۳۸ مجموعه ورزشی کارگری تا پایان دولت توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون به بهره برداری می رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: