کد خبر: ۸۹۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ریزش معدن نمک در کیلومتر ۲۵ آزادراه گرمسار به قم ، ۲ کشته برجا گذاشت. وی افزود: ۱۶ نفر از امدادگران در عملیات آزادسازی پیکر ۲ معدنچی از زیراوار کمک کردند.

ریزش معدن نمک در گرمسار ۲ کشته برجا گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ریزش معدن نمک در کیلومتر ۲۵ آزادراه گرمسار به قم ، ۲ کشته برجا گذاشت.

مظفر محمدخانی عصر دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سه تیم هلال احمر برای امدادرسانی در حادثه ریزش معدن در محور گرمسار به قم به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه ماموریت به پایان رسید و پیکر ۲ معدنچی کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۱۶ نفر از امدادگران در عملیات آزادسازی پیکر ۲ معدنچی از زیراوار کمک کردند.

استان سمنان در سال ۱۴۰۰ شاهد یک حادثه مرگبار معدنی دیگر بود که طی آن ۲ معدنچی معدن زغال سنگ طرزه زیر آوار گرفتار شدند و پیکر آن ها بعد از حدود یک هفته کشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: