کد خبر: ۸۸۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
برخورد قاطع نهادهای امنیتی و قضایی با برهم زنندگان و سودجویان انتخابات نشان از عزم جدی و راسخ مسئولان در برگزاری انتخابات سالم و با نشاط است.

دستگیری ۳فرد در ارتباط با خرید رای در بهارستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: برخورد قاطع نهادهای امنیتی و قضایی با برهم زنندگان و سودجویان انتخابات نشان از عزم جدی و راسخ مسئولان در برگزاری انتخابات سالم و با نشاط است.

فرماندار بهارستان با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: سه نفر از افرادی که برای نامزدهای انتخابات شورای این شهر رای می خریدند، توسط نهادهای امنیتی و قضایی دستگیر شدند.

"هادی تمهیدی" روز پنجشنبه با هشدار به نامزدهای انتخابات که درصدد خرید رای هستند، اظهار داشت: دموکراسی و مردم سالاری مساله‌ای نیست که معامله شود و سرنوشت کشور باید توسط مردم تعیین شود.

فرماندار شهرستان بهارستان تصریح کرد: برخورد قاطع نهادهای امنیتی و قضایی با برهم زنندگان و سودجویان انتخابات نشان از عزم جدی و راسخ مسئولان در برگزاری انتخابات سالم و با نشاط است.

تمهیدی خاطرنشان کرد: آمادگی صددرصدی در برگزاری انتخابات را داریم و مردم عاشورایی بهارستان حماسه آفرین خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: