کد خبر: ۸۸۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از وقوع آتش سوزی در یک کارخانه مواد غذایی در استان خبر داد و گفت: این حادثه ۲۴ مصدوم داشت.

حریق در کارخانه مواد غذایی در اتوبان کرج - قزوینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از وقوع آتش سوزی در یک کارخانه مواد غذایی در استان خبر داد و گفت: این حادثه ۲۴ مصدوم داشت.

مهرداد بابایی گفت: ساعت ۱۵:۰۸ ظهر سه شنبه ۱۸ خرداد ماه، کارخانه موادغذایی در اتوبان کرج قزوین، جنب پل کردان دچار آتش سوزی شد. خوشبختانه آتش سوزی وسیع نبوده و به سرعت مهار شد.

بابایی افزود: اورژانس استان البرز هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس را برای امدادرسانی به مصدومین احتمالی حادثه به محل اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی ۲۴ مصدوم داشت که دو نفر از آنها در محل از اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس البرز برخوردار شده و دو نفر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، چهار نفر به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ۱۶ نفر به بیمارستان شهید مدنی انتقال داده شدند.

لازم به ذکر است به جز یک نفر از مصدومین که جراحات شدیدی دارد، وضعیت بقیه مصدومین پایدار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: