کد خبر: ۸۸۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۸
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید از همه ظرفیت هایی که داریم برای آماده سازی تیم ملی استفاده کنیم.

خلق ثروت یک شبه اتفاق نمی‌افتد/ باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش امروز یکشنبه با حضور شهاب الدین عزیزی خادم و مسئولان این سازمان امضا شد.

عزیزی خادم پس از امضا این تفاهم نامه گفت: این تفاهم صرفا برای تیم ملی بزرگسالان نیست و در راستای آماده سازی تیم های ملی است. در کیش استانداردهایی وجود دارد که می توان از آن برای تیم ملی بهره برد. امیدوارم این تفاهمنامه به قرارداد منجر شود تا همکاری های کاملا آگاهانه با این منطقه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در تورنمنت های مختلف با حریفان همیشگی خود در حوزه خلیج فارس بازی می کنیم. به همین خاطر از منطقه آزاد کیش می توانیم بهترین استفاده را داشته باشیم.
این تفاهم نامه باید قابلیت اجرایی پیدا می کرد.

رییس فدراسیون تاکید کرد: خلق ثروت یک شبه اتفاق نمی افتد. امروز در حال ظرفیت سنجی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم. فدراسیون فوتبال فارغ از سلیقه و عقیده به دنبال نگاه ملی است.

وی ادامه داد: برای اولین بار این هماهنگی بین فدراسیون و جزیره کیش ایجاد شده است، البته مکان های دیگری را برای کمپ تیم های ملی مد نظر داریم. فدراسیون روی این مساله رویکرد دارد و فارغ از حد و مرز حرکت می کند. امیدوارم تیم ملی ما هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دل مردم را شاد کند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اعتبار فوتبال ایران برگردد.حضور تیم ملی در کیش و همچنین قرار گرفتن نمایندگان مجلس و رسانه ها کنار هم برای موفقیت تیم ملی اتفاق مبارکی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: