کد خبر: ۸۸۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
تیم تراکتور با پیروزی در دربی تبریز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر امیدوار شد و حریفش را به سقوط نزدیک‌تر کرد.

دربی تبریز به سود تراکتور؛ ماشین در سرازیریبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم تراکتور با پیروزی در دربی تبریز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر امیدوار شد و حریفش را به سقوط نزدیک‌تر کرد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر تیم تراکتور خاتمه یافت.

سامان نریمان جهان در دقیقه 34 و میلاد فخرالدینی در دقیقه 75 گل‌های تراکتور در این مسابقه را به ثمر رساندند.

شاگردان خطیبی با پیروزی در این مسابقه 33 امتیازی شدند و بعد از پنج دیدار طعم پیروزی در لیگ برتر را چشیدند. تیم ماشین‌سازی نیز با 11 امتیاز یک گام به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد.

ناصر جنگی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. او در این بازی به محمدامین اسدی بازیکن ماشین‌سازی در دقایق 27 و 70 کارت زرد نشان داد و این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد. محمد قادری بازیکن تراکتور دیگر بازیکن اخطاری این بازی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: