کد خبر: ۸۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۴
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۸۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۴ هزار و ۵۲۴ نفر رسید. پنج هزار و ۵۴۵ بیمار بدحال نیز در بخش های آی سی یو بستری هستند.

آمار قربانیان روزانه کرونا کاهش یافت/ چند نفر تاکنون در ایران واکسن زده‌اند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا :درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون ۹۲ هزار و ۳۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۵۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۴۶شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد و صفر شهر در وضعیت آبی قرار دارند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. با افزایش مبتلایان در سیستان و بلوچستان نیز تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۶۲ هزار و ۶۱۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۵ دوز رسید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: