کد خبر: ۸۸۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۳۸۷
رئیس پلیس راهور استان کردستان از لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های قدر در کردستان خبر داد و گفت: بهتر است مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مردم در شب‌های قدر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنندبه گزارش خبرداغ ، برزو مرادی اظهار کرد: با توجه به مجوز ستاد کرونای استان مبنی بر برگزاری مراسم احیای شب قدر در تعدادی از مساجد و حسینیه‌های استان کردستان در این راستا طرح ممنوعیت تردد شبانه در کردستان لغو شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سه شب 19، 21 و 23 رمضان جزو شب‌های احیا و قدر ماه مبارک رمضان بوده است، در این راستا در این سه شب ممنوعیت تردد در استان کردستان نداریم.

رئیس پلیس راهور استان کردستان بیان کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است و در این راستا در این ایام مبارک شب‌های قدر محدودیت تردد شبانه در سطح شهرهای استان را لغو کرده است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم مردم استان کردستان بتوانند از فیوضات معنوی این ماه مبارک بیشتر بهره‌مند شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع بیشتر ویروس کرونا و به خطر انداختن جان هموطنان دیگر جلوگیری کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: