کد خبر: ۸۸۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۲
سخنگوی شورای وحدت در اظهاراتی به نحوه و محتوای تیزر انتخاباتی شبکه دو‌ سیمای جمهوری‌ اسلامی اعتراض کرد.

امیدواریم عدم نام بردن از آیت‌الله موحدی کرمانی در صداوسیما سهوی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت اعلام کرد: دکتر منوچهر متکی سخنگوی این شورا، نسبت به نحوه و محتوای تیزر انتخاباتی شبکه دو‌ سیمای جمهوری‌ اسلامی که در برنامه ۲۰/۳۰ پخش شد واکنش نشان‌داد.

 سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه تصمیمات و اتخاذ مواضع ‌و برنامه‌ها در شورای وحدت مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت همه اضلاع جریان ارزشی و انقلابی است افزود: ساختار گفتمانی و تصمیم سازی در این شورا برپایه خرد جمعی و مشارکت همه اعضا استوار بوده و به‌دور از شخص محوری است.

دکتر متکی در پایان اضافه نمود: امیدواریم عدم نام بردن از حضرت آیت الله موحدی کرمانی بعنوان رهبر جریان ارزشی و انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ که در قالب شورای وحدت نمود پیدا کرده، سهوی و از روی اشتباه بوده باشد.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به وظیفه حرفه ای صدا وسیما در کمک به برپایی انتخاباتی پر شور و پر نشاط ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: