کد خبر: ۸۸۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۶۲
علی رغم اینکه در لیگ بیستم بار دیگر امید نورافکن به پست دفاع چپ بازگشته، اسکوچیچ همچنان از این بازیکن در میانه میدان استفاده می‌کند.
نگاه اسکوچیچ به نورافکن مثل قلعه‌نوییبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: امید نورافکن در ابتدای لیگ نوزدهم به سپاهان اضافه شد و ولادیمیر کومانی را نیمکت نشین کرد که در لیگ هجدهم در خط میانی سپاهان عملکرد قابل توجهی داشت. این بازیکن که در دوران شفر از پست دفاع چپ به هافبک میانی منتقل شده بود، با حضور در سپاهان به طور کامل در همین پست بازی کرد و حتی در بازی های ابتدایی حضور محرم نویدکیا در سپاهان، حضور در بخش میانی زمین نقشی بود که به نورافکن داده می شد.

این بازیکن اما در فصل جاری به جز یکی دو مسابقه، در باقی موارد به پست دفاع چپ بازگشته و با عملکردی که در پست قدیمی خود ارائه کرده، شایان مصلح و مهدی ترکمان که دو مدافع چپ شاخص لیگ هستند را نیمکت نشین کرده است.

با تمام این ها اما به نظر می رسد نگاه اسکوچیچ هم به نورافکن مانند امیرقلعه نویی است و این مربی که نام نورافکن را در فهرست دعوت شده ها به تیم ملی در میان هافبک ها قرار داده بود، روز گذشته نیز در جریان دیدار برابر سوریه از بازیکن جوان سپاهان در پست هافبک استفاده کرد و در دقیقه 86 از نورافکن به جای وحید امیری استفاده کرد.

نگاه اسکوچیچ به نورافکن مثل قلعه‌نویی

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: