کد خبر: ۸۸۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
مهدی عبدی در هفته های اخیر از گلزنی ناکام بوده و حالا طلسم 75 روز گل‌نزنی را پیش روی خود می‌بیند.

عبدی، مهاجمی که فقط در بازی های مهم گل می زند!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مهدی عبدی در هفته های اخیر از گلزنی ناکام بوده و حالا طلسم 75 روز گل‌نزنی را پیش روی خود می‌بیند.

عبدی که فصل گذشته به عنوان پدیده در خط حمله پرسپولیس ظاهر شد و گلزنی در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان را هم تجربه کرد، در لیگ بیستم عملکرد خوبی نداشته است. او تنها یک گل به استقلال زد و یک بار هم دروازه فولاد را گشود و حالا از آخرین گلی که زده، حدود سه ماه می‌گذرد.

کادرفنی پرسپولیس اعتقاد دارد که جدایی علی علیپور و محرومیت عیسی آل کثیر سبب شد تا فشار زیادی روی مهدی عبدی به وجود بیاید و او از ثبت گل ناکام بماند اما نگاهی به نمایش این بازیکن نشان می‌دهد که تلاش حداقلی او و دوندگی کم، سبب شده تا مربیان پرسپولیس به دو بازیکن غیرتخصصی در این پست اعتماد کنند.

حالا با ورود مغانلو و پایان محرومیت آل کثیر، کار برای عبدی سخت تر هم خواهد شد. او باید تلاش بیشتری انجام دهد و مثل علی علیپور، بازیکنی دونده در خط حمله پرسپولیس باشد؛ در این صورت حتی ناکامی در به ثمر رساندن گل هم قابل توجیه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: