کد خبر: ۸۸۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۰۸
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۶۲ تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

۱۶۲ اوباشگر تهرانی نقره داغ شدندبه گزارش خبرداغ ، سردار حسین رحیمی در اجرای نهمین مرحله از طرح "اقتدار" پلیس امنیت پایتخت که برای برخورد با اراذل و اوباش به مرحله اجرا درآمد، گفت: همکاران بنده در پلیس امنیت تهران بزرگ نهمین مرحله از طرح اقتدار را پس از روزها کار اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت اخیر به مرحله اجرا درآوردند و در جریان آن ۱۰۳ مرکز و نقطه که در آن اقدام به زورگیری، عربده کشی، قدرت نمایی، مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش سلاح غیر مجاز و ... انجام شده بود مورد پاکسازی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مجموع اجرای این طرح، ۱۶۲ تن از اراذل و اوباش سطح دار، مزاحمان نوامیس، حاملان سلاح، توزیع کنندگان مشروبات الکلی، فروشندگان مواد محترقه، گردانندگان مراکز قمار و ... دستگیر شدند، گفت: ۵۶ نفر از دستگیرشدگان جزو اراذل و اوباش سطح دار بودند. ۵۷ نفر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس کرده، هفت نفر حامل سلاح بوده، ۱۳ نفر اقدام به ارتکاب جرایم دیگر کرده و ۲۹ نفر نیز اقدام به شرارت کرده و همچنین اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و ایجاد مراکز قمار کرده بودند.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۲قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد، گفت: ۲۸۹۶ عدد فشنگ و مهمات جنگی نیز از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: