کد خبر: ۸۸۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل که مقادیری طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در پایتخت سرقت کرده بودند، خبر داد.

سارقان ۵۰۰ میلیاردی پایتخت دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز ۲۴ اسفند اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه سه سارق در تهران بزرگ مقادیری طلاجات، دلار و وجه نقد سرقت کرده و در شهرستان دورود مخفی شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از اعضای باند موردنظر را در شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و تحویل پلیس تهران بزرگ شدند.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه مقادیری انواع طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده است، به شهروندان توصیه کرد، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: