کد خبر: ۸۸۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
شریعتمداری در سالروز 23 اسفند روز گرامیداشت شهید شاخص کارگری شهید والامقام عبدالحسین برونسی با بیان اینکه کارگران با سختکوشی و بردباری، همواره در همه صحنه ها و عرصه ها پیشتاز بوده اند اما مجاهدت ها،رشادت ها و تلاش آنان در زمان انقلاب، دفاع مقدس و در میدان کار و تولید، پیوسته بروز و ظهور داشته است، "شهید عبدالحسین برونسی " را در زمره همین مجموعه ارزشمند توصیف کرد.

پیام وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز شهادت عبدالحسین برونسیبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و راه جتماعی متن پیام بدین شرح است:
به نظر من شهید برونسی و امثال او را باید نماد یک چنین حقیقتی به حساب آورد؛ حقیقت پرورش انسان‌های بزرگ با معیارهای الهی و اسلامی، نه با معیارهای ظاهری و معمولی. به هر حال هر چه از این بزرگوار و از این بزرگوارها تجلیل کنید، زیاد نیست و به جاست. مقام معظم رهبری "مدظله العالی "
سالروز شهادت اسوه کار و ایثار و روز شهید کارگری "شهید عبدالحسین برونسی" را گرامی می دارم .
نیک می دانیم که کارگران با سختکوشی و بردباری، همواره در همه صحنه ها و عرصه ها پیشتاز بوده اند اما مجاهدت ها،رشادت ها و تلاش آنان در زمان انقلاب، دفاع مقدس و در میدان کار و تولید، پیوسته بروز و ظهور داشته است، "شهید عبدالحسین برونسی " در زمره همین مجموعه ارزشمند بود.
آن شهید بزرگوار ،قبل از انقلاب در هیئت یک کارگر ساده با بینشی عمیق و پایبند به اصول و ارزش های دینی و انسانی علیه رژیم ستمشاهی به مبارزه برخاست. او در جریان مبارزات خویش بارها دستگیر و به سختی شکنجه شد اما این شهید والامقام در مسیر مقدسی که انتخاب کرده بود استوار و مقاوم ایستاد .
شهید برونسی در جریان دفاع مقدس با همان روحیه سلحشوری در خطوط مقدم جبهه حضور یافت و در قامت فرماندهی با هوش و خستگی ناپذیر سرانجام در روز 23 اسفند سال 1363 و در جریان عملیات بدر به فیض عظیم شهادت نایل شد .
اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت این اسوه کار و ایثار و روز شهید کارگری ، به ساحت مقدس خانواده های معظم شهدا خصوصا شهدای کارگری ادای احترام می کنم. از خداوند متعال برای "شهید عبدالحسین برونسی" علو درجات و برای خانواده محترم ایشان تاییدات روز افزون الهی را مسئلت دارم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: