کد خبر: ۸۸۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که افزایش قیمت‌های خودرو و موبایل بر سرقت‌ها موثر بوده است.

تاثیر افزایش قیمت‌ خودرو و موبایل بر سرقت‌ها/ ۶۰ درصد مجرمان تهران غیربومی‌ هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که افزایش قیمت‌های خودرو و موبایل بر سرقت‌ها موثر بوده است.

سردار علیرضا لطفی امروز در نشست خبری با بیان اینکه در تهران ۱۳ میلیون نفر جمعیت ثابت و شناور داریم، گفت: تامین امنیت در چنین شهری با چالش‌ها و سختی‌هایی دشوار است.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین ۱۷۰۰ نفر برای دریافت خدمات، پیگیری شکایت و ... به پلیس آگاهی مراجعه می‌کنند، گفت: شرایط کرونا منجر به تعطیلی یا تعلیق کارهای ما نشد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به روند افزایش قیمت‌ها گفت: در چند سال اخیر و به ویژه در سال ۹۹ افزایش قیمت طلا و ارز فشارهایی به پلیس آگاهی وارد کرد .

وی با تاکید بر اینکه خانه جای مناسبی برای نگهداری از طلا وارز نیست، در عین حال از تاثیر افزایش قیمت خودرو، قطعات خودرو و تلفن همراه بر سرقت‌ها خبر داد و گفت: این موارد بر وقوع سرقت‌ها تاثیر گذار بود.

لطفی در بخش دیگری از نشست خبری خود به وقوع جرائم در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد مجرمان در تهران غیربومی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: