کد خبر: ۸۷۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۳
فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان می دهد این وزارتخانه با 868 درخواست و 822 پاسخ در صدر دستگاه های پاسخگو قرار دارد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صدر دستگاه های پر درخواست و پاسخگوبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ 9 اسفند امسال، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست های شهروندان 94 درصد است.
بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی به ترتیب با 224 و 218 درخواست در صدر دستگاه های پر درخواست زیر مجموعه این وزارتخانه قرار دارند.
سازمان بهزیستی از 224 درخواست به 208 درخواست و سازمان تامین اجتماعی از 218 درخواست به 206 مورد آن پاسخ داده است.
صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون100 درصد ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای 95 درصد، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی 88 درصد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر 81 درصد پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: