کد خبر: ۸۷۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
بهادری جهرمی:
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز مى‌کنند.

٨٠٠ مشاور خانواده در سراسر کشور کار خود را آغاز مى‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، على بهادرى جهرمى در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه، اظهار کرد: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز مى‌کنند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: حوزه مشاوره پیش از طلاق، بسیار سخت‌تر از سایر اقسام مشاوره است؛ چرا که خانواده در این مرحله در حال از بین رفتن است بنابراین باید حوزه مشاوره را براى صیانت از نهاد خانواده به عقب بازگردانیم.

وى گفت: براى کاهش طلاق می‌توان به این ظرفیت اعتماد و اتکا کرد و لازم است مشاوران به سوگندى که امروز مى خورند پایبند باشند و آن را تشریفاتى ندانند و نیت کنند تا به آن وفادار بمانند.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه رعایت شأن از التزامات حقوقى است، گفت: همه باید احساس کنند که کسى که در دستگاه قضا جمهورى اسلامى ایران فعالیت مى‌کند، نسبت به او انتظاراتى وجود دارد که این انتظارات به حق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: