کد خبر: ۸۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
مردم ولایتمدار جزیره کیش با شرکت در مانور خودرویی چهل و دومین سالروزپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی راگرامی می دارند.

مانور خودرویی و رژه شناور ها در كيش به مناسبت یوم الله 22 بهمنبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این مانور به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان، معاونان و مدیران بخشهای مختلف سازمان و ادارات و نهادها و مردم متعهد و انقلابی کیش ، چهارشنبه 22 بهمن ساعت 10 صبح از پارکینگ مصلای بزرگ کیش آغازمی شود.

در این مانورخودرویی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان برگزارمی شود ساکنان و گردشگران مسیر حد فاصل مصلا تا پارک ساحلی نیلوفر را با خودروهای خود طی می کنند.

همچنین در این عید ملی، رژه30 شناور به صورت خطی با حمل بنر و پرچم های دهه فجر از سوی شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش برنامه ریزی شده است که ساعت 9:30 صبح از ساحل ماشه آغاز می شود در محل اسکله تفریحی به پایان می رسد.

به اهتزاز درآمدن پرچم ایران بر فراز آسمان با کمک دو عدد پاراسل و پخش سرود انقلابی در اسکله تفریحی ازجمله برنامه های این مراسم است.

گفتنی است این برنامه با همکاری موسسه ورزش، معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، اداره دریابانی و صدا و سیما برپا می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: