کد خبر: ۸۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۹
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی روزهای آینده در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان ریزش سنگ و سقوط بهمن مورد انتظار است.

احتمال سقوط دوباره بهمن در البرزبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی روزهای آینده در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان ریزش سنگ و سقوط بهمن مورد انتظار است.

آرش بهارونداحمدی اظهار کرد: تحلیل الگوهای پیش‌یابی حاکی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز است که به موجب آن آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و مه‌آلود، پاره‌ای نقاط بارش خفیف و به تدریج کاهش ابر مورد انتظار است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بارش برف و روند افزایش دما طی روزهای آینده در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی یخبندان و لغزندگی سطح جاده، ریزش سنگ و سقوط بهمن مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز ابری و مه‌آلود همراه با بارش پراکنده بود و در اواخر امشب به تدریج با کاهش ابر مواجه می‌شویم، هوا نیز سالم خواهد شد، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۲ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف، همراه با مه رقیق صبحگاهی و در عصر و شب همراه با غبار محلی و افزایش آلاینده‌هاست و هوا نیز از عصر برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: