کد خبر: ۸۷۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی رحلت حضرت آیت الله نظری (خادم الشریعه)را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شریعتمداری در پی رحلت حضرت آیت الله نظری (خادم الشریعه)به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است:رحلت عالم وارسته، فقیه و مجاهد عظیم الشان و یاور همیشگی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) موجب تاثر و تالم فراوان شد.
مرحوم آیت الله نظری (خادم الشریعه)، با موضع گیری های درست و به موقع همواره حامی واقعی نهضت اسلامی، دین و انقلاب بود.
آن بزرگوار با تالیف آثار ارزنده ، پرورش شاگردان برجسته و ارائه مشاوره های سازنده و دلسوزانه در راه استمرار،قوام و تثبیت نظام ،نقشی بی بدیل داشت و در طول عمر با برکت خود منشا اثرات فراوانی در حوزه های دینی و علمی بود.
ایشان از بنیانگذاران و پیشتازان شکل گیری نهضت شیعی بود و با مجاهدت ها و تلاش های بسیار در رشد و ارتقاء این نهضت تاثیر فراوان داشت.
اینجانب فقدان این عالم فرزانه را به بیت شریف ، وابستگان،شاگردان و نزدیکان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان حضرت حق جلا و علا و حشر با موالیان عظام را برای آن عزیز راحل از ساحت اقدس ربوبی آرزومندم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: