کد خبر: ۸۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۶
رسانه‌های آمریکا خبر داده‌اند که کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست از یکدیگر جدا می‌شوند.

کیم کارداشیان از کانیه وست طلاق می‌گیردگزارش شده این زوج با مشاور خانواده در تماس‌اند اما گزینه طلاق برای آنها بسیار محتمل است.

به گزارش خبرداغ ، گفته شده کیم کارداشیان به دلیل اختلال دوقطبی کانیه وست، رپر آمریکایی روند جدایی را با حساسیت بیشتری انجام می‌دهد چون به گفته کیم کارداشیان اقدام برای طلاق در دورانی که کانیه در دورانی از عود اختلال دوقطبی بسر می‌برد بیرحمانه است.

این زوج ماه‌هاست جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند. گفته شده آنها تلاششان را برای نگه‌داشتن این ازدواج انجام دادند اما به نظر می‌رسد حالا طلاق تنها گزینه برای آنها باشد

از اختلال دوقطبی به عنوان افسردگی شیدایی نام‌برده می‌شود. افرادی که دچار اختلال دوقطبی هستند، دچار نوسانات خلقی شدید می‌شوند. از هر صد بزرگسال حدود یک نفر در طول زندگی خود دچار این اختلال می‌شود و مردان و زنان به یک اندازه در رمعرض این اختلال قرار دارند.

بی بی سی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: