کد خبر: ۸۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۵۳
در اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی کیم کارداشیان در حاشیه هفته مد پاریس مورد سرقت قرار گرفت.
سرقت از سوپرمدل معروف فیلم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران آرت: داستان سرقت سه سال پیش از کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی در پاریس از طریق فیلمی درباره این واقعه که منجر به سرقت جواهرات او به ارزش نزدیک به ده میلیون دلار شد، به پرده بزرگ سینما راه پیدا می‌کند.


به گفته تهیه‌کنندگان، اسم این فیلم "فَشن وَکیشن: هفته مد" نام دارد و از داستان‌های مصوّر منتشر نشده از نویسنده شهیر فرانسوی "ژوآن سفار" که در این نوع ادبی تخصص دارد اقتباس شده است.

به گزارش تابناک باتو، در اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی وقتی کیم کارداشیان برای شرکت در هفته مد به پاریس پایتخت فرانسه رفته بود، در حاشیه این مراسم مورد سرقت قرار گرفت، دزد‌ها او را داخل حمام حبس کرده و دست و پای او را بستند و با اسلحه تهدیدش کردند.

یازده نفر در رابطه با این سرقت دستگیر شده اند، این بزرگترین عملیات سرقت در نوع خود، با هدف قرار دادن فقط یک نفر بود که طی دو دهه گذشته در فرانسه رخ میداد.

با وجود دستگیری تعدادی از افراد باند‌های فعال سرقت در فرانسه، فقط یک قطعه جواهرات به سرقت رفته کیم کارداشیان کشف شد.

ارزش کل جواهرات به سرقت رفته در طی این عملیات نه میلیون یورو (حدود ده میلیون دلار) بود.

گفتنی است "ژوآن سفار" به عنوان یکی از نام‌های برجسته در زمینه داستان پردازی مصوّر در فرانسه است و از آثار او می‌توان به نگارش داستان زندگی "سرژ گنزبور" موسیقی دان شهیر فرانسوی اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: