کد خبر: ۸۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
باشگاه منطقه ساردینیا ایتالیا از بازگشت هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر به این تیم خبر داد.

ناینگولان به کالیاری برگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: باشگاه کالیاری با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که راجا ناینگولان را برای نیمه دوم فصل 21-2020 به خدمت گرفته است.

این هافبک بلژیکی فصل 20-2019 را به صورت قرضی در کالیاری سپری کرده بود و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت. همین موضوع سبب شد که اینتری‌ها در پایان فصل بازیکن سابق رم را به اردوی خود فراخوانند.

با این وجود ناینگولان باز هم نتوانست نظر آنتونیو کونته را برای استفاده از او در برنامه‌های تاکتیکی‌اش جلب کند و به همین دلیل او اکنون به عنوان بازیکن قرضی برای سپری کردن سومین دوره حضورش در کالیاری به ساردینیا برمی‌گردد.

قرارداد قرضی ناینگولان با کالیاری که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و شامل هیچ بندی برای خرید قطعی به صورت انتخابی یا اجباری نیست.

ناینگولان در 26 بازی‌اش در سری A در فصل گذشته برای کالیاری، 6 گل زد و 6 پاس گل داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: