کد خبر: ۸۷۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۳۴۸
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۱۲۸ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد. او گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۱ دی ۹۹: فوت ۱۲۸ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۵۲۲۳ نفر رسید / شناسایی ۶۳۹۰ بیمار جدید / مجموع مبتلایان به ۱۲۲۵۱۴۳ نفر افزایش یافتسیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۸۸ هزار و ۸۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵۰۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: